woensdag 10 juli 2013

Een blog gemaakt

OK, een blog gemaakt. Dat is erg gemakkelijk in Blogger. Die stap is gezet. De eerste blog schrijven is al iets moeilijker, maar ook die stap is gezet. 

Nu nog volhouden, dat zal het moeilijkste zijn! Maar de reis naar Ethiopië én de vraag van familie, vrienden, collega's en anderen is een goede prikkel.
De komende dagen nog afronden op de hogeschool. Daarna dompel ik me onder in de voorbereidingen voor het 2 weken Training-the-trainerprogramma dat ik in Addis Abeba ga verzorgen. Onderdeel van een vijf weken durend programma, dat ik samen geef met Michael Nieweg en Maraliza de Haan. De doelgroep bestaat uit juristen van allerlei pluimage en uit allerlei windstreken van Ethiopië. De voertaal is Engels. Het wordt een spannende en uitdagende belevenis. Ik zal heel veel leren...

1 opmerking: